landscape2.jpglandscape3.jpg

Продишимо заједно, смањимо аеро-загађење!

 

Ученици наше школе успешно одговорили задацима дводневне обуке у оквиру пројекта „Продишимо заједно, смањимо аеро-загађење!“,

Похваљени су као веома вредна група од стране предавача.

Учесници обуке:

1. Лазаревић Јелена
2. Пауљевић Емилија
3. Танасковић Душица
4. Пушић Катарина
5. Алексић Андријана
6. Табић Катарина
 

Пројектна настава

Пројекат „Нове димензије предузетништва“ омогућио је стварање услова за унапређивање знања, вештина и стручних компетенција примењивих у образовању, професионалном раду и свакодневном животу.

Пројектна настава је подстакла иновативност и потребу за сталним стручним усавршавањем, разменом знања, идеја и искустава, сарадњом и тимским радом.

 

 

 

„Часови су били садржајни, поучни и занимљиви. Истраживачки рад нам је омогућио да предузетништво сагледамо са различитих аспеката.“

 

 

Тимски рад je донео мноштво идеја а израда пројектних задатака је била врло интересантна.

 

 

 

2

 

И цртане   филмове, бајке, басне, народне приче и загонетке смо проучавали са аспекта предузетнштва.

 

 

Биљана Радосављевић и Биљана Станојевић

 

„Идеја о Еко сапунима нам се много допала.“

 «Наша радионица би традицију старог сапунџијског заната спојила са

4

модерним дизајном и савременим сазнањима.»       

 Почетне бизнис идеје су претрпеле значајне промене после стицања нових сазнања о социјалном предузетништву.

 

 

 

 Мисија наше идеје је првенствено да приходом добијеним од продаје еко торби помогнемо ученицима наше школе који су без једног или оба родитеља (куповином књига, плаћањем превоза, екскурзија и слично.)“

 
 

Зорица и Катарина

 

5

 6

 7

 

SWOT анализа и предузетничко размишљање:

Илија: Како из садашње позиције А стићи у жељену позицију Б?

 

 8

А

Бајка о рибару и рибици је прича коју је 1833. године написао руски књижевник Александар Сергејевич Пушкин.

Старац и његова жена били су сиромашни и живели су у колиби близу мора.

Једног дана старац је уловио златну рибицу која му обећа да ће му, ако је пусти, испунити сваку жељу...

 

Да је рибар био предузетник, коју би жељу пожелео?

 

  9

Б

 

Езопова басна Цврчак и мрав

говори о цврчку који проводи пролеће и лето певајући и свирајући док су мрави радили да би скупили храну за зиму. А када је дошла зима...

 

Сања:

„Како би могао изгледати крај басне да је цврчак употребио предузетничке вештине?“

 

Да ли је организациона способност битна за успех?

Како се постаје лидер?


 

10                11


Професор Марија                                                                         Професор Светлана

 

 

 12

 

Дијана и Ивана

 

 

„Свако од нас треба да ради на себи, на свом микро проблему, како бисмо заједнички створили хуманију, свеснију и бољу друштвену заједницу и решили проблеме на макро нивоу.“

 

13 

 

Ученици су похваљени

за постигнут изузетан успех

огледног часа пројектне наставе

„Нове димензије предузетништва“.

 

 

 14

 

 

 

 

 

Фотографија, текст: Светлана Мирковић, професор групе еконoмских предмета,

лектор: Весна Милутиновић, професор српског језика и књижевности.

 

 

 

 

 

Нове димензије предузетништва

 

У среду, 14. маја 2014. године, са почетком у 18:00 часова, у амфитеатру Економске школе „Ваљево“ одржан је огледни час пројектне наставе „Нове димензије предузетнишва“.

Час су реализовали ученици IV 5, образовног профила комерцијалиста –оглед у сарадњи са ученицима других образовних профила и уз подршку професора Светлане Мирковић

и Марије Живковић.

Опширније: Нове димензије предузетништва

УПОТРЕБА ИНТЕЛЕКТУАЛНЕ СВОЈИНЕ

 

Ученици образовног профила пословни администратор, одељења IV-3 и IV-4, одржали су 16. маја 2013. године, у клубу Економске школе „Ваљево“,угледни час пројектне наставе „Интелектуална својина, употреба и злоупотреба“. Тема часа „Употреба интелектуалне својине“ део је овог пројекта који су осмислили и у сарадњи са ученицима реализовали професори Светлана Мирковић, Весна Милутиновић и Младен Илић.

На угледном часу ученици су на различите начине презентовали део својих истраживања о развитку, стицању и употреби интелектуалне својине у земљи и свету. Причом и сликом представљамо вам део овог, по много чему иновативног, часа.

Интелектуална својина је резултат умног рада књижевника, сликара, музичара, научника, проналазача и зато је час почео цитирањем беседе Иве Андрића приликом доделе Нобелове награде за књижевност 1961. године у Стокхолму.

 ivana markovic

Ивана Марковић, „О причи и причању“, уз звуке Шопена.

Опширније: УПОТРЕБА ИНТЕЛЕКТУАЛНЕ СВОЈИНЕ

Пројектна настава: Интелектуална својина, употреба и злоупотреба

Интердисциплинарним приступом и повезивањем наставе ви
ше предмета (српски језик и књижевност, пословно-административна обука, рачунарство и информатика) ученицима је пружена могућност да на интересантан и другачији начин дођу до нових сазнања, усаврше вештине тимског рада и комуникације и знање повежу са свакодневним животним ситуацијама.

 

Основни мотив избора ове теме је подсицање креативности, научно-истраживачког рада и одговорног  односа према стваралаштву које је основ развоја савременог друштва.

 

Сва права задржава Економска школа "Ваљево"