landscape2.jpglandscape3.jpg

Пројектна настава

Пројекат „Нове димензије предузетништва“ омогућио је стварање услова за унапређивање знања, вештина и стручних компетенција примењивих у образовању, професионалном раду и свакодневном животу.

Пројектна настава је подстакла иновативност и потребу за сталним стручним усавршавањем, разменом знања, идеја и искустава, сарадњом и тимским радом.

 

 

 

„Часови су били садржајни, поучни и занимљиви. Истраживачки рад нам је омогућио да предузетништво сагледамо са различитих аспеката.“

 

 

Тимски рад je донео мноштво идеја а израда пројектних задатака је била врло интересантна.

 

 

 

2

 

И цртане   филмове, бајке, басне, народне приче и загонетке смо проучавали са аспекта предузетнштва.

 

 

Биљана Радосављевић и Биљана Станојевић

 

„Идеја о Еко сапунима нам се много допала.“

 «Наша радионица би традицију старог сапунџијског заната спојила са

4

модерним дизајном и савременим сазнањима.»       

 Почетне бизнис идеје су претрпеле значајне промене после стицања нових сазнања о социјалном предузетништву.

 

 

 

 Мисија наше идеје је првенствено да приходом добијеним од продаје еко торби помогнемо ученицима наше школе који су без једног или оба родитеља (куповином књига, плаћањем превоза, екскурзија и слично.)“

 
 

Зорица и Катарина

 

5

 6

 7

 

SWOT анализа и предузетничко размишљање:

Илија: Како из садашње позиције А стићи у жељену позицију Б?

 

 8

А

Бајка о рибару и рибици је прича коју је 1833. године написао руски књижевник Александар Сергејевич Пушкин.

Старац и његова жена били су сиромашни и живели су у колиби близу мора.

Једног дана старац је уловио златну рибицу која му обећа да ће му, ако је пусти, испунити сваку жељу...

 

Да је рибар био предузетник, коју би жељу пожелео?

 

  9

Б

 

Езопова басна Цврчак и мрав

говори о цврчку који проводи пролеће и лето певајући и свирајући док су мрави радили да би скупили храну за зиму. А када је дошла зима...

 

Сања:

„Како би могао изгледати крај басне да је цврчак употребио предузетничке вештине?“

 

Да ли је организациона способност битна за успех?

Како се постаје лидер?


 

10                11


Професор Марија                                                                         Професор Светлана

 

 

 12

 

Дијана и Ивана

 

 

„Свако од нас треба да ради на себи, на свом микро проблему, како бисмо заједнички створили хуманију, свеснију и бољу друштвену заједницу и решили проблеме на макро нивоу.“

 

13 

 

Ученици су похваљени

за постигнут изузетан успех

огледног часа пројектне наставе

„Нове димензије предузетништва“.

 

 

 14

 

 

 

 

 

Фотографија, текст: Светлана Мирковић, професор групе еконoмских предмета,

лектор: Весна Милутиновић, професор српског језика и књижевности.

 

 

 

 

 

Сва права задржава Економска школа "Ваљево"